נזיקין וביטוח – לשון הרע בפייסבוק בין עורכות דין

האם דברים שנכתבו בשיחה פרטית ברשת "הפייסבוק" ע"י עורכת דין - הנתבעת על חברתה למקצוע - התובעת, דברים הפוגעים לכאורה בשמה הטוב של התובעת, הן כעורכת דין והן כאדם, ראויים לבוא בשערי בית המשפט, או שמא, עם שינוי העיתים, ראוי שהתבטאויות וירטואליות אלה יקבלו יחס שונה וייהנו מהגנות האמורות בחוק איסור לשון הרע התשכ"ה- 1965 (להלן: "החוק") או מהגנת "זוטי דברים"?

בכדי לצפות בתוכן זה יש לרכוש את המוצר או להתחבר לאתר (לבעלי מנוי).
2017-06-29T12:11:47+03:00
עבור למעלה