NULL נדחה ערר המדינה על שחרור למעצר בפיקוח אלקטרוני של נאשם ברצח בנסיבות מחמירות
נדחה ערר המדינה על שחרור למעצר בפיקוח אלקטרוני של נאשם ברצח בנסיבות מחמירות

נגד המשיב הוגש כתב אישום, המייחס לו עבירת רצח בנסיבות מחמירות, ושורת עבירות נלוות, על דרך של ביצוע בצוותא במסגרת סכסוך נדל"ן שבמסגרתו נורה המנוח למוות, בעיבורה של העיר יפו, בשעת צהריים.

ביום 15.1.24 קבעה השופטת רות רונן כי בהסכמת המאשימה, יופנה המשיב לקבלת תסקיר מעצר מטעם שירות המבחן שיבחן את קיומן של חלופות מעצר אפשריות בעניינו וכי לאחר קבלת התסקיר "יבחן בית המשפט המחוזי את האמור בו ואת טענות הצדדים ויכריע בהן לפי שיקול דעתו". בהתאם להחלטה זו ולאחר קבלת תסקיר המבחן, הורה בית המשפט המחוזי ביום 15.2.24 על העברת המשיב למעצר בפיקוח אלקטרוני.

על החלטה זו הוגש ערר ובעקבות החלטת השופט סולברג קיים בית המשפט המחוזי דיון נוסף ביום 28.2.24 בסיומו החליט השופט כי בשונה מהתנאים שקבע בעניינו של המשיב בעבר יהא עליו עתה להפקיד סך של 120,000 ש"ח. כלפי ההחלטה אשר בבסיסה נקבע כי המשיב ימצא בתנאי מעצר בפיקוח אלקטרוני, הוגש ערר המדינה.

השופט יוסף אלרון קבע כי בית המשפט המחוזי בחן בהחלטתו את מכלול טיעוני באי-כוח המאשימה ונתן להם מענה ראוי והולם. זאת ועוד, משהחלטת השופטת רונן ניתנה בהסכמת באי-כוח הצדדים אין המאשימה יכולה להתנער מהסכמתה זו.

לפיכך קבע השופט אלרון כי יש להותיר את החלטת בית המשפט המחוזי על כנה בכפוף להחמרת התנאים כדלקמן: המשיב יפקיד 300,000 ₪ והמפקחים יפקידו ערבות עצמית וצד ג' בסך 250,000 ש"ח כל אחת.

להורדת הקובץ לחץ כאן 2024-03-10T08:57:51+02:00

עבור למעלה