NULL באופן חריג בוטלה הרשעתה של נאשמת בהחזקת סמים שלא לצריכה עצמית
באופן חריג בוטלה הרשעתה של נאשמת בהחזקת סמים שלא לצריכה עצמית

השופט: עמית פרייז
למאשימה
: עו"ד חן שפירא, המתמחה עמית בן דור, עו"ד מורן בן דוד
לנאשמת
: עו"ד אהרון רוני יאיר

הנאשמת, ילידת 1991, הודתה והורשעה בעבירה של החזקת סמים שלא לצריכה עצמית. מדובר באירוע שהתרחש בחודש אוגוסט 2021, כאשר בשעת לילה מאוחרת החזיקה הנאשמת ברכבה, קנביס בכמות מצטברת של כ- 260 גרם מחולק בעיקר לשקיות וכן ניירות גלגול, קופסאות לאחסון סמים, מכשיר להכנת תערובת סם ומעטפה ובה 2,240 ₪.

הנאשמת נשלחה לשירות המבחן אשר הגיש תסקיר במסגרתו נסקרו באריכות אורחות חייה והתנהלותה של הנאשמת ובסופו של יום הומלץ על ביטול ההרשעה והטלת 250 שעות של"צ. הצדדים הניחו בפני בית המשפט הסדר טיעון במסגרתו עתרו לאימוץ המלצת שירות המבחן.

הסניגור שביקש לבטל את הרשעת הנאשמת הדגיש כי המדובר במנהלת אופרציה בחברה בה היא עובדת שאחראית, בין היתר, על נושא הכספים בחברה, על המיחשוב, ספקי המשנה וראשי צוותים ועל כן מדובר בגרימת נזק משמעותי במסגרת התעסוקתית שלה באם הרשעתה תיוותר על כנה.

ב"ב המאשימה טענה כי נוכח הנזק הקונקרטי הממשי שהוכח בפניה על ידי הסניגור, הגיעה התביעה למסקנה כי מדובר במקרה חריג מאוד ועל כן יש לאמץ את המלצות שירות המבחן במלואן.

נוכח האמור קבע השופט עמית פרייז כי הנאשמת ביצעה את המיוחס לה בכתב האישום, ביטל את הרשעתה וחייבה לבצע 250 שעות של"צ. בנוסף, ניתן צו מבחן למשך שנה וסך הכספים שנתפסו מידי הנאשמת, חולטו.

 

ת"פ (השלום – כפר-סבא) 61751-08-22 מ"י נ' ליס, ניתן ביום 1.10.2024

להורדת הקובץ לחץ כאן 2024-10-13T04:16:28+03:00
עבור למעלה